2020年4月15日 星期三

I am Back 重新出發

終於回來了,事隔左7年 睇返上1次打BLOG係2013年 機緣巧合之下我睇返呢個BLOG 其實曾經都有D人睇過下 我好想比個目標自己 可以堅持試下打BLOG既生活
到底呢7年我做過D咩呢? 有咩成長呢?同埋到底有D咩可以分享到比大家 黎緊我會慢慢再UPDATE 

不如先講下最近武漢肺炎疫情點樣啦 大家死得未(自嘲中)唔係玩野  其實我知道今次肺炎影響深遠 好多中小企行業 死既死 炒既炒 停薪既停薪 停業既停業 總之 大家乖乖留係屋企 仲要全球陪你一齊 真係好癲! 

不如都照舊講返疫情失業點樣搵工啦 又或者係放無薪假 需要搵多份兼職幫補下
會有以下建議:

由於文職行政管理等工作 將會慢慢因應環境而削減人手 只有剛需性工作會留得低
所以建議大家可以考慮返D 需要有一技之長既工種黎做 
如果無 必須學習及擁有一門專門技能 以作維持生計 

其次 必須學習如何透過網上賺錢 慢慢經營一門自己的小生意 咁先可以提高到自己收入 老實講 香港過去呢一年經濟已經5勞7傷 難以短期內復甦 因此如果單靠賺本地市場既錢 競爭將會非常激烈 必須考慮埋海外市場 或者新興行業去賺錢  又或者甚至海外網站搵工 然後提供服務比佢地  咁樣先可以有無限既需求同供應出現

講完以上既廢話 即係點?簡短D講 如果要生存 搵食 大家都知有D工係請緊人 例如送外賣之類 但係咪長遠呢 只可以透過以上方法慢慢建立出黎 否則 生活只會愈黎愈難挨


今日分享係咁多 多謝大家 希望之後可以分享得密D  


沒有留言:

張貼留言