2012年4月20日 星期五

暑期工 - 中伏系列

講完咁多可以揀既工  到底有咩工好易中伏呢? 

通常中伏既工得一個特徵  
就係無底薪  白做
有咩工?
傳銷 推銷果d工 就最多
記住 xx推廣  有推廣呢2個字都死得    或者咩咩市場助理
市場呢2個字又係死得
promotor果d  都好易出事
點解?  因為佢地主要都係無底薪  但佣又唔算好高  當然做得好 梗係好好搵
但我好相信  搵暑期工既大家 絕對唔岩做呢類工既
 另外就係 保險同基金啦   基本上都係不斷上training  同埋考牌   考得黎你暑期都完左
呢類其實都唔算好岩 除非你有心呢行發展啦


講返推銷先
推銷最多1定係 教育同美容   sell人 乜乜課程  就有幾多佣
呢d其實難度好高  同埋坦白講  好多課程都係呃人
自己搵唔到錢之餘 又要埋沒良心去呃人  唔建議做!
當然我唔否認 有d課程 真係幫到人 又無欺騙既  否則點會咁大個market 
但搵暑期工  最好搵 有底薪啦  有保障d!
當中表表者 就1定係 ENG 同COM啦  出晒名 上左報紙呃人
佢地首先請你講 佢係乜乜經理  旗下幾多人  成個公司有幾多
自己搵幾多萬  (有d會拎埋ipad 同你傾)  多數拎張1張紙 +1張筆
好坦白話你知  佢地好明顯係層壓式咁搵錢  不斷 收下線  係咁收人  下屬搵錢 再分錢
不斷分上去 愈滾愈大 就會 月入幾多萬   多勞多得 等等。。  講自己 學歷無乜 但都搵到好多萬一個月    聽落好amazing  好激勵到你   但其實大家諗深一層
呢個世界好現實  1分錢1分貨   邊有咁易搵到 十萬八萬   否則就無人掃街啦
所以大家要認真了解果行做d乜  岩唔岩自己
仲有佢地會有好多 training比你 有d 免費  有d甚至 要你比錢 呃埋你
大家真係諗清楚  你係搵緊工  唔係去上堂  所以有親training  都要小心  特別要上幾個week果d
所以唔建議做推銷


另外仲有基金都好相似  就係乜乜金融機構呀  乜乜保險呀   其實都係玩緊 cold call (即係亂打電話sell人) 同call center 一樣   即係電話推廣助理呀,電話客戶推廣員呀,不斷打電話sell人
仲要唔比 電話list你   要你求其up 1個電話  例如 9000 0001  打上去 9000 0002  不斷打  續個試
真係會悶死你   
有d好既電話sales  會有底薪比你 例如$35 或者 $40 1個鐘    
有d衰既 真係完全無佣  又係白做  大家要小心

仲有樣好相似既 就係問卷啦  即係 旺角 豉油街  成日見到果d 問卷調查員
又係分2類  1d 續張問卷計錢   1d有時薪    有d甚至要你做完問卷繼續 sell 人
所以大家 1聽到要sell野  特別小心!! 好易中伏
除非係做緊 鋪頭 賣衫果d sales 雖然要跑數 但比較安全     


另外有少少個人分享 我自己中過另一隻伏係做 神秘顧客
聽完好似好得意咁   其實果陣 我係扮 神秘顧客 去 試探 某間 教育機構  既sales得唔得
但最後我發現 佢都係想呃我 去聽佢sell我報課程  仲要無出糧比我
好彩都係 2個鐘   唔係太蝕既 但我知 呃人手法 層出不窮 

仲有另一種 暑期工大熱門  就係賣書啦!!
我諗大家可能都經歷過有人上門拍門話 要 收書  
其實賣書 亦都係另一隻sales黎  仲要好大壓力 不斷追quota 同埋迫自己fd 賤價賣書
佢地會請 無限人   因為通常底薪好低  佣又好低 (因為主要恰d學生)
1定賺得唔多 同埋好辛苦    
大家見到 店務員  唔好以為 系間書店裡面做   其實可能要到處去街外收書  所以要小心!!


而寬頻sales 果類 又做唔做得過呢?
呢隻都係推廣既  同sell 課程美容有d 類似  不過主要都係企街同洗樓
洗樓即係 你要潛入 唔同既屋苑  續家續戶拍門 sell野
人工雖然ok  但係非常辛苦  仲要受到好多人白眼  
做之前都係要諗清楚!


其實呢幾類工  佢地都有一個共同點
就係僱主會請無限人!!  因為底薪低  或者 根本無底薪
又比佣你 又1定會賺  所以都會非常辛苦  
而且大家都知道  sell野 有一半都係呃呃哄哄  有d未必過到自己關口
所以大家都係揀d  穩定有底薪工作會好d!!

當然,另一面睇  做呢類工 其實磨練自己都算唔錯  因為非常刻苦  
做過會體驗到 社會黑暗既一面既!!  未試過都可以趁後生試下!! 但預左中伏啦!







沒有留言:

張貼留言