2012年4月29日 星期日

中伏之王 - 轉貼特別篇

事前聲明,  以下既野 唔係我自己打出黎  只係轉貼
不過我自己其實都有去過呢2間公司  COM同ENG    大致既描述 同以下內容差唔多
當然我自己有fd都仲做緊       希望唔好再有人中伏
大家搵暑期工都係想賺下錢 學下野  
但呢份工 真係  又要著晒suit  又假 又無野  又識唔到  
轉貼前 睇左呢2段片先
(咩係eng  咩係com? eng同com 都係個間公司名黎  性質都係相近,)


22-8-2011 警訊 暑期工陷阱 傳銷騙案


















搵工變讀書 學費萬萬聲
高薪招聘陷阱專呃青年


 http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20110909&sec_id=4104&subsec=12731&art_id=15598293





好啦!! 開始轉貼  (我另外會改少少資料)




旺角ENG公司-解秘
公司簡介:
呢間公司,只係一個平台,主要係SELL一D美容產品,文憑課程,英語課程
冇底薪,純佣金,多勞多得.不得不否認,你肯做,薪金會可觀.偏半層壓式


架構大慨:
銷售員<高級銷售員<主任< consult < S.consult
傭金會按職級比例分,做野係一TEAM人咁配合
你搵到人來幫手,你都可以建立自己既團隊,俗稱"起TEAM"

首先,你唔洗好正式咁見工做入職,有人介紹你就得

你上到去,佢D,主任,consult,會同你介紹下公司,跟住會叫你聽講座
又不斷搵主任同你做分享,話香港依家出邊搵食好難,大學生都係搵一萬
話係到前景好好,比心機做就有好成就
("有人話:佢以上既野係洗你腦,將佢地既思想同諗法灌輸作為你既思想
等你認同佢地先,變成佢地既一份子)

跟住,佢會叫你選擇SELL既範圍,但,你先要自己比錢試左D產品先,價錢大慨$10000多D

因為親身試過,會好SELL好多,如果你唔夠錢,唔緊要,佢會教你搵財務公司或其他機構做免息分
("有人話:你咁樣係先成為佢地既客戶,佢地先食你一筆傭金,你先再工作搵錢,因為佢咁樣做
同佢係出邊搵客手績一樣,佢地應該係有傭金)
("亦都有人話:咁樣係先投資,後搵錢,合理,等如自己生意,呢個工作亦都係一盤生意,唔係非一般既工作)

再者,
佢會比個LIST你,叫你寫低你朋友既名同電話,寫完之後,你KEEP一份,佢印一
一開始先SELL你D朋友,俗稱WARM CALL.幫你既朋友去改善外觀同進修
("有人話:呢個工作係用朋友對你既信心去換錢,你既朋友愈信你,你就愈容易做成一單生意
傳閒有D職員,SELL朋友個陣,同佢講:你唔係認為我會為個幾千港幣厄你掛.等等句子
某程度上,搵朋友笨)

外界部份人士對ENG有以下評

1.呢個公司賣既野,唔係咁實用
2.入邊亦都唔小人士好似睇唔起部份公司以外既人,而且性格,態度傲慢,搵得錢多目中無人
3.部份職員,包括高層人士,個人缺乏內涵,並且眼光短淺,觀點不宏觀,沒什麼專長.
4.某程度上,搵朋友笨(至於產品對佢實唔實用,睇情況)
5.入邊好多職員其實都比佢老闆點左,唔太清楚自己做既野係唔係岩,因為已洗腦

亦有人士分析ENG目前有以下

1.工作不踏實,太hea,非主流而不充實,事後再出外競爭難,要再習慣主流工作亦比較辛苦
2.架構發展太快,供應多於市場需求,情況如持續,內部會爭飯食
3.當愈來愈多人成為主任,consult等比較高層人員,可以不用工作亦有收入,




仲有n樣

1. 正式請你先俾 ID 卡副本 / 地址證明

2. CV 個人資料唔洗提供 ID 卡號碼,地址,年齡 .. 留手提 / email 就得
3. 除非廣告中有地址,電話,見到公司用 ymail / gmail 可以不理 (我中過招 , 原來係買個人資料)
4. 無底薪工作一定要拒絕 (義工除外)
5. 裝程式擋垃圾電話...

貼圖中個幾位人兄d對話 ,英文程度真係 goodest English .. 連 Course 都串錯



轉貼來源*http://forum3.hkgolden.com/view.aspx?type=BW&message=3696639






我岩岩上網搵到呢個留言版.....其實我一路以黎都有search下關於呢間公司既野....我而家係一個大學生....上年都俾呢間公司呃過....我好想share返我既經歷俾大家....希望大家唔好再信呢間野....盡快令到佢倒閉!!!
話說有一日,收到我一個同學既電話...(都好fd,所以我一路都好信任佢...)佢話知我搵緊工...話有份工介紹俾我,咁我完全無懷疑咁就俾佢約左第二日上左去.....
其實成個過程都係呢間公司一貫既手法....首先就約你係地鐵站等,之後你個fd就會叫你到既時候打俾佢....跟住等左一大輪...(我之後真正開始做 野個陣就知原來係玩心理....因為你個人愈等就愈想做呢份工...)之後上到去....有個人同你(扮)interview...又話因為你有人介紹, 所以已經請左,所以呢個interview係直接同你講要做d咩....如果唔係要排隊等in,仲要等好耐....而你個fd呢個時候就會符和.... (呢個又係玩心理....佢地叫你個fd做”B”…A係負責講解所有野,而B就負責配合…)…之後就會好快咁約你聽日再上黎…話會俾個training俾 你…..(佢地約人多數會係星期一,二呢d時間….因為星期五約你,佢地驚你星期六,日改變主意…星期一,二就可以有足夠既時間去同你”洗腦”…)
如是者….之後就上左幾日training….日日都係咁搵好多人同你講話你點點點無前途….讀大學出到黎都未必搵到錢….又話而家通脹….你畢業出黎都未必搵到錢等等…..)不斷咁同你洗腦……..
洗左3,4日….開始入”戲肉”la….係洗腦既過程中不斷會有人同你講你既皮膚點唔好….你d英文點差….(因為佢地係做”教育”同”美容”….)…之 後就有個人會同你講…..你正式開工,仲會同你set好哂target….幾耐會幫你搵幾多錢….不過….你一定要自己親身試左d產品先,因為你唔試就唔 知有幾好….就唔識點set….仲話你自己唔同左,就係一個最好既selling pt!!跟住就會好快咁同你講要點點點…點樣sell….點樣起team….升super…上consult等等….最終既目的都係要你俾錢….咁我一聽 到要俾錢已經好唔想….之後就話無錢….聽日先…..之後佢就問有幾個多都可以俾住先….(驚你一去無回頭,俾住d先….)之後就同你上去報名同俾 錢…..
跟住我返到屋企…..諗左好耐,好想算數…..點知夜晚個fd打黎….係咁叫我唔好放棄,呢個係一個機會….(心理戰既其中一part…)咁我當時都係好 信個fd….就信左佢….join左美容…$13000…開頭我話無咁多,佢仲叫我去財務公司借…..仲話一定要去”邦民”….因為唔會寄信去你屋 企…..不過我點都唔肯….所以我只係出左幾千….其餘既叫我個fd幫我俾住先….之後搵到先還返俾佢……就黎咁就正式開工na~~~~
到左正式開工既日子….佢地首先要你寫一份人名單….將你識既人既電話都寫哂落去…..無電話既有名都要你寫左先…..之後佢地就影低一份keep record…..(而家諗返都好對唔住我d fd)….之後就叫我開始打俾d fd….開頸唔係叫你sell….係叫你搵人上黎….仲有人教你點講….對話內容係咁ge:
我:喂,xxx丫…你係咪搵緊工丫?
xxx:係丫…..
我:我有份工介紹wo….
Xxx:咩工黎ga??
我:無丫…都係幫手搞下d open-day,做下d升學講座同問卷調查……
Xxx:係丫….咁幾錢人工ga?
我:唔知丫…個個唔同….要視乎返你想做d咩同返幾多….不如我約左你上黎見左經理先na….聽日x點好唔好?
Xxx:聽日唔得wo……
我:有d咩緊要得過見工丫?我經理得聽日得閒…..唔好諗na….就聽日x點na….
Xxx:好na~咁聽日見!!
(以上全部內容有專人教既…..仲要你綵排過…熟哂先俾你打…驚你俾人識穿….)
跟住既工作都係好似之前俾人約個陣咁na…..叫個fd係地鐵站等….仲要佢等下先….之後先俾佢上黎….扮interview…..etc.
去到你自己開始sell野個part na…..佢開頭唔會叫你即刻sell….會叫你打俾d fd先….(佢地;叫呢d做”聯誼”….目的係博取朋友既信任…)之後先會叫你約佢地….目的係令佢地俾錢報埋d垃圾course…..你就有 commission收…..係你做既過程會不斷有人協助你….eg:搵人扮課程主任同你夾口供….總之就無所不用其極…..內容我諗大家係其他討論區都 睇過….唔多講la…..最後我知呢份工如果要賺錢就要呃d fd報名….我唔想無哂朋友….同埋我過唔到自己良心….所以做左半個月就無做…..我自己俾左幾千蚊…..我個fd個d我都無諗住還俾佢…..咪當俾個 教訓佢….我打左咁多野唔係專登要抹黑呢間公司…..只係分享我既經歷….大家自己諗清楚…..正所謂” 有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場”,如果你認同我,唔想你d fd俾人呃….就將我既經歷forward俾你既同學,朋友….希望大家團結,唔好再俾其他人去俾呢間公司呃……
.




 轉貼來源*http://www.discuss.com.hk/redirect.php?tid=12452757&goto=lastpost



反ENG  blog

http://gb.tovery.net/anti_eng/ 








以上全部只係轉貼,簡單d講  未做既朋友  千奇唔好做
做緊既人  唔好怕 勇敢d去拒絕   大家眼中都只係搵錢工具  無感情可言
希望大家小心啦!


沒有留言:

張貼留言